Анна Христова

Управител на Адлайн ЕООД

"Работата, която вършим е отражение на това кои сме ние."
 Работата е пасивна без хората. Тя самата не може да направи нищо. Работата е само идея, преди човек да я свърши. Когато човек я извърши, мигновенно виждаме ефекта от нея върху света, виждаме ефекта от идеята и идеята на човека, който я върши. Ние ставаме силата, която вдъхва живот на идеята зад работата. Във всяко нещо, което правим ние вдъхваме нов живот на идеята по уникален и неповторим начин! 

Казвам се Анна Христова и съм дипломиран и сертифициран маркетинг специалист. Занимавам се с маркетинг от 12 години, като през последните 9 от тях, успешно практикувам маркетинг в социалните мрежи - Facebook, Instagram & Youtube!  Успоредно с това преподавах маркетинг в социалните мрежи във ВУЗФ и ИУ гр. Варна. През 2019 година създадох първото безплатно маркетинг училище в България - маркетинг училище "Успех". Основател и лектор съм в редица бизнес семинари в страната и чужбина, а от 2020 година съм лектор в международни научни конференции.През периода от 2019 г. до 2022 г. успешно завърших 3 годишен курс на редовно обучение като докторант в катедра "Маркетинг", ИУ гр. Варна. През 2021 г. бях отличена с наградата "Докторант на годината". В момента разработвам дисертационен труд на тема "Интегриран маркетинов подход за увеличаване на продажбите чрез помощта на дигиталните комуникации." 


    Академична и научна дейност

    НБУ, 2020

    "Хибридни подходи при локалните и градски медии.", Д. Делчева, А. Христова, Пролетна научна конференция 2020, НВУ.

    Виж още

    11-th International Week 2020, Ostrava

    "Streaming Solutions in Social Media Marketing - the Best Way to Increase Impact During the Current Crisis".

    Виж още

    ВУЗФ, 2021

    "Дигитални комуникационни канали за МСП по време на пандемия", Сборник с доклади, представени на Националната студентска и докторантска конференция на тема „Икономически предизвикателства пред България (2021-2023) – устойчивост и рискове“, организирана от Висшето училище по застраховане и финанси на 23.04.2021 г.

    Виж още

     Social Media Marketing - Visiting Lecturer

    International Erasmus staff week 2022, лекции по "Маркетинг в социалните мрежи" на студенти от специалност "PR" в университета Escola Universitària Formatic Barcelona в Барселона, Испания през април 2022 г. .

    Виж още

    Eastern Academic Journal, 2022

    "Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram",  ISSN: 2367-7384

    Виж още

    The 16th International Days of Statistics and Economics, 2022, Prague University of Economics and Business

    "Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram" , The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2

    Виж още