НБУ, 2020
"Хибридни подходи при локалните и градски медии.", Д. Делчева, А. Христова, Пролетна научна конференция 2020, НВУ.
Виж ощеРаботата е пасивна без хората. Тя самата не може да направи нищо. Работата е само идея, преди човек да я свърши. Когато човек я извърши, мигновенно виждаме ефекта от нея върху света, виждаме ефекта от идеята и идеята на човека, който я върши. Ние ставаме силата, която вдъхва живот на идеята зад работата. Във всяко нещо, което правим ние вдъхваме нов живот на идеята по уникален и неповторим начин!
Казвам се Анна Христова и съм дипломиран и сертифициран маркетинг специалист. Занимавам се с маркетинг от 12 години, като през последните 9 от тях, успешно практикувам маркетинг в социалните мрежи - Facebook, Instagram & Youtube! Успоредно с това преподавах маркетинг в социалните мрежи във ВУЗФ и ИУ гр. Варна. През 2019 година създадох първото безплатно маркетинг училище в България - маркетинг училище "Успех". Основател и лектор съм в редица бизнес семинари в страната и чужбина, а от 2020 година съм лектор в международни научни конференции.През периода от 2019 г. до 2022 г. успешно завърших 3 годишен курс на редовно обучение като докторант в катедра "Маркетинг", ИУ гр. Варна. През 2021 г. бях отличена с наградата "Докторант на годината". В момента разработвам дисертационен труд на тема "Интегриран маркетинов подход за увеличаване на продажбите чрез помощта на дигиталните комуникации."
"Хибридни подходи при локалните и градски медии.", Д. Делчева, А. Христова, Пролетна научна конференция 2020, НВУ.
Виж още"Streaming Solutions in Social Media Marketing - the Best Way to Increase Impact During the Current Crisis".
Виж още"Дигитални комуникационни канали за МСП по време на пандемия", Сборник с доклади, представени на Националната студентска и докторантска конференция на тема „Икономически предизвикателства пред България (2021-2023) – устойчивост и рискове“, организирана от Висшето училище по застраховане и финанси на 23.04.2021 г.
Виж ощеInternational Erasmus staff week 2022, лекции по "Маркетинг в социалните мрежи" на студенти от специалност "PR" в университета Escola Universitària Formatic Barcelona в Барселона, Испания през април 2022 г. .
Виж още"Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram", ISSN: 2367-7384
Виж още"Zhechev, V., Hristova, A., Riha, D., Methodology for studying shifting customer engagement behavior on Instagram" , The 16th International Days of Statistics and Economics, September 8-10, 2022, Prague : Conference Proceedings, Prague University of Economics and Business, 2022, 587-597., ISBN(онлайн) 978-80-87990-29-2
Виж още"International Erasmus staff mobility 2025, лекции по "Политически маркетинг в социалните мрежи" на студенти от специалност "Маркетинг" в университета Università degli Studi di Cagliari, Sardinia 2025
Виж още